چهارمین دوره ضیافت اندیشه استادان با عنوان معرفت‌شناسی اسلامی سطح ۱ ـ ویژه متخصصان گروه علوم فنی و مهندسی برگزار شد

۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹ کد : ۴۴۹ آخرین اخبار اخبار کارگاه ها و دوره ها
تعداد بازدید:۶۵۶
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی چهارمین دوره آنلاین ضیافت اندیشه استادان با موضوع معرفت‌شناسی اسلامی سطح یک را برگزار کرد
چهارمین دوره ضیافت اندیشه استادان با عنوان معرفت‌شناسی اسلامی سطح ۱ ـ ویژه متخصصان گروه علوم فنی و مهندسی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، سومین دوره ضیافت اندیشه استادان به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با نظارت مرکز هم‌اندیشی استادان و با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خوارزمی، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 مردادماه، به‌صورت وبینار برای اعضای هیأت علمی گروه علوم  فنی و مهندسی برگزار شد.

این وبینار با موضوع تخصصی معرفت‌شناسی اسلامی و با حضور دکتر محمدحسین توانایی، استاد حوزه و دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرج به‌عنوان مدرس دوره، دکتر فریبا محمدی «معاون فرهنگی و اجتماعی»، دکتر محمدرضا سیدی «مسئول دوره» و مشارکت آنلاین جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.

دوره مذکور باهدف ارتقای علمی، نگرشی و مهارتی اعضای هیأت علمی درزمینه معرفت‌شناسی اسلامی برگزار و مدرس این دوره بر اساس سرفصل‌های مصوب، درزمینه چیستی و خاستگاه دین، ضرورت دین الهی، روش صحیح فهم دین، عقل و دین، علم و دین و روشنفکری دینی توضیحاتی جامعی را برای حاضران ارائه دادند.

کارگاه با تعامل و مشارکت شرکت‌کنندگان در مباحث دنبال شد و دکتر توانایی به سؤالات مطرح شده پاسخ دادند. گواهی شرکت کنندگان نیز پس از دریافت فرم های ارزیابی، ارسال خواهد شد.

شایان‌ذکر است، این دوره با هماهنگی مرکز هم اندیشی استادان نهاد مقام معظم رهبری و در قالب طرح ضیافت اندیشه استادان و مختص اعضای هیأت علمی سراسر کشور و مطابق موضوع ماده یک آئین‌نامه‌ ارتقا است و نظر به استقبال علاقه‌مندان از این دوره‌ها، مخاطبان در حوزه‌های علوم ورزشی، علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی گروه‌بندی‌شده و چهار دوره برگزار شده است.
 

کلید واژه ها: چهارمین دوره تخصصی ضیافت اندیشه استادان معرفت‌شناسی اسلامی سطح 1 معاونت فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خوارزمی


نظر شما :