اولین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان برگزار می‌شود

۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۱ کد : ۴۰۳ آخرین اخبار اخبار کارگاه ها و دوره ها
تعداد بازدید:۲۴۴۷
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی اولین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند
اولین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، اولین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان باهدف دانش‌افزایی مربیان و علاقه‌مندان به حوزه فعالیت بدنی، بازی و ورزش کودکان از تاریخ 7 لغایت 9 مردادماه 99(به‌صورت وبینار با کارورزی حضوری) توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

در این دوره که به مدت چهار روز ( 3 روز به‌صورت مجازی و 1 روز به‌صورت کارورزی حضوری) برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان مباحثی همچون: مبانی سنجش و ارزیابی عملکرد انسان،آموزش ارزیابی و تفسیر نتایج آزمون TGMD3، اختلال هماهنگی رشد حرکتی، آموزش ارزیابی و تفسیر نتایج آزمون MABC2، آموزش اجرا و نحوه تفسیر نتایج آزمون BOT-2 و آموزش استفاده از سامانه ارزیابی رشدی را فرامی‌گیرند.

 صدور گواهینامه معتبر از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دریافت کد ارزیابی در سامانه جامع ارزیابی رشد حرکتی، اشتراک رایگان یک‌ساله کاربری در سامانه جامع ارزیابی رشد حرکتی ( ویژه نمایندگان توکیدز)، کارآموزی عملی به همراه کارورزی در پروژه‌های توکیدز از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره می‌باشد.

 شایان‌ذکر است فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته‌های تربیت‌بدنی، روانشناسی، پزشکی پیراپزشکی برای حضور در این دوره از اولویت برخوردار می‌باشند.

علاقه‌مندان می توانند برای هماهنگی لازم ثبت‌نام  و کسب اطلاعات بیشتربا شماره 88747884 -021 داخلی 419 تماس حاصل نمایند.


شایان‌ذکر است، با توجه به محدود بودن ظرفیت، حق تقدم شرکت در این دوره با افرادی است که جهت ثبت‌نام و واریز وجه سریع‌تر اقدام نمایند. 

برای ثبت‌نام اینجا کلیک نمایید:
 

برای دریافت  شیوه نامه ثبت نام اینجا کلیک نمایید

پوستر دوره

کلید واژه ها: اولین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی 7 لغایت 9 مردادماه


نظر شما :