عقد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی

تعداد بازدید:۶۰۲
تفاهم‌نامه همکاری‌‌ مشترک فی ما بین «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت)»، صبح امروز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۲ در محل پژوهشگاه منعقد شد.
عقد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، تفاهم‌نامه همکاری‌‌های علمی و پژوهشی مشترک فی ما بین «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی» و «سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت)» توسط دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه» و حجت‌السلام والمسلمین دکتر داوود مهدوی‌زادگان «رئیس سازمان» در حضور مسئولان ارشد هر دو مجموعه به امضا رسید.

از جمله مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به «طراحی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک در زمینه تولید کتب مبنایی در حوزه فعالیت‌ها و اهداف طرفین»، «تألیف، ترجمه و تدوین کتب درسی رشته‌های مورد نیاز و مرتبط»، «تألیف و ترجمه کتب مبنایی در حوزه علوم انسانی»، «ترجمه کتب مورد نیاز علوم انسانی به زبان‌های خارجی (از جمله عربی و انگلیسی)»، «چاپ، نشر و توزیع آثار مشترک با در نظر گرفتن امکانات طرفین» و «همکاری مشترک در زمینه نشر الکترونیک» اشاره کرد.

همچنین از دیگر اهداف مهم این تفاهم‌نامه شامل: «برگزاری نشست‌ها و دوره‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی، پژوهشی، سخنرانی‌ و همایش‌ها در چارچوب مورد توافق»، «همکاری در معرفی آثار علمی و برنامه‌‌های پژوهشی، تبادل اطلاعات، تجارب و استفاده از منابع علمی در اختیار طرفین»، «حمایت از پایان‌نامه و رساله‌های تحصیلات تکمیلی با توجه به اهداف سازمان سمت» «نقد و بررسی تحلیلی کتب درسی رشته‌های مورد نیاز و مرتبط»، «همکاری در طرح‌های حوزه جامعه و صنعت»، «همکاری در توسعه و حمایت از استارت‌آپ‌ها و فناوری‌های نوین حوزه نشر» و ... می‌باشد.

شایان ذکر است، دکتر مجید علی طاولی «معاون اداری، مالی و مدیریت منابع پژوهشگاه»، دکتر حامد عباسی «سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه»، دکتر مهدی رسولی «سرپرست معاونت فناوری پژوهشگاه»، دکتر ملیحه صابری نجف‌آبادی «معاون پژوهشی سازمان سمت»، دکتر محمدعلی فتح‌الهی «مشاور عالی سازمان و رئیس پژوهشکده نظریه‌پردازی در پژوهشگاه علوم انسانی»، مهدی طاهری «مشاور عالی سازمان» و دکتر صالح رفیعی «مسئول انتشارات پژوهشگاه» از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

گفتنی است در پایان جلسه مذکور، حاضران از تجهیزات و دستگاه‌های مستقر در آزمایشگاه‌های تخصصی پژوهشگاه بازدید و با خدمات قابل ارائه به عموم افراد از جمله انجام تست‌های پایش سلامت و تندرستی آشنا شدند.

 

انتهای خبر/

کلید واژه ها: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی سازمان سمت انتشارات سمت انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی تفاهم نامه همکاری مشترک عقد تفاهم نامه همکاری تفاهم نامه علمی و پژوهشی


نظر شما :