راهنمای بارگذاری مقالات (سخنرانی و پوستر)

اعلام مهلت و نحوه ارسال مقالات پذیرفته شده در سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی

۰۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۲ کد : ۹۱۹ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۴۱
با توجه به اعلام نتایج نهایی داوری مقالات ارسالی برای «سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی»، مهلت ارسال و بارگذاری مقالات به صورت فیلم سخنرانی تا مورخ ۷ اسفند ماه و ارسال مقالات به صورت فایل پوستر تا ۹ اسفند ماه ۱۴۰۰، اعلام شد.
اعلام مهلت و نحوه ارسال مقالات پذیرفته شده در سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دبیرخانه «سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی»، نتایج نهایی داوری چکیده مقالات دریافت شده را اعلام کرد. بنابراین، هریک از شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به صفحه کاربری خود در سایت همایش به نشانی https://13thcong.ssrc.ac.ir/ از نتیجه داوری مقاله خود مطلع شوند. آن دسته از شرکت کنندگان که مقاله آنها مورد پذیرش قرار گرفته است، می‌بایست با توجه به برگزاری این دوره از همایش به صورت مجازی و غیرحضوری، در صورت ارائه مقاله به صورت سخنرانی، فیلم سخنرانی خود را حداکثر تا روز شنبه 7 اسفند و در صورت ارائه مقاله به صورت پوستر، فایل مربوطه را حداکثر تا روز دوشنبه 9 اسفند ماه، از طریق سایت همایش بارگذاری و ارسال نمایند.

قابل توجه است، تمامی افرادی که مقاله آنها پذیرفته شده (به صورت سخنرانی و یا پوستر) است، اما فاقد فایل ارائه می‌باشد، در سایت همایش منتشر نخواهند شد و امکان صدور گواهی نیز وجود نخواهد داشت.

ضروری است، تمامی شرکت کنندگان، نام فایل سخنرانی و یا پوستر را، «کد مقاله» خود قرار دهند. همچنین طبق دستورالعمل زیر، پس از تهیه فایل ارائه، جهت ارسال مقاله (به صورت سخنرانی و یا پوستر)، با ورود به صفحه شخصی خود در سایت همایش، به قسمت ارسال و پیگیری مقالات مراجعه کرده و برروی کد مقاله مربوط به فایل ارسالی کلیک نمایند. در ادامه، صفحه جدید قسمت ارسال تغییرات را انتخاب و فایل خود را بارگذاری کنند.

 

راهنمای ارسال مقاله به صورت فایل پوستر:

فرمت تهیه پوستر را از طریق لینک دانلود فرمت پوستر انگلیسی دانلود نموده، سپس مطالب مقاله خود را در آن جاگذاری کنید، در پایان، فایل پوستر را در قالب یک فایل JPG یا JPEG با کیفیت مناسب، ذخیره نمایید.

سپس، وارد صفحه کاربری خود در سایت همایش شوید و در بخش پیگیری مقالات و کلیک بر روی آیکون مربوطه، نسبت به آپلود و ارسال فایل پوستر اقدام نمایید. سپس خروجی گرفته و در سامانه ثبت کنید. 

ابعاد این فرمت ها قبلا تنظیم شده اند. اگر قبلا این کار را انجام داده اید، این مرحله را رد کنید. پس از جایگذاری مطالب، فایل را بصورت JPEG ذخیره کنید. برای این منظور، از منوی File > Export > Change File Type > JPEG File Interchange Format (*.jpg) > Save As فایل خود را ذخیره کنید (مطابق تصویر پایین). اگر سؤالی پرسید از گزینه Just This One استفاده کنید. شایان ذکر است، اگر از نرم افزار پاورپوینت 2010 و پایین تر استفاده می کنید به جای گزینه export از گزینه save as استفاده و فایل را بصورت jpg ذخیره نمایید.

 

 

راهنمای ارسال مقاله به صورت فیلم سخنرانی:

فایل پاورپوینت سخنرانی همایش را بر اساس فورمت خواسته شده از طریق لینک دانلود فرمت پاورپوینت سخنرانی، در قالب یک فیلم 6 دقیقه ای با ویژگی‌های زیر تهیه نمایید. قابل توجه است، در صورتی که فایل به صورت مستقیم دانلود نشد، بر روی لینک، راست کلیک کرده و گزینه Save link as ... را بزنید، سپس با انتخاب محل ذخیره فایل و کلیک بر روی دکمه save، پیغامی در نوار پائین مرورگر شما ظاهر می‌شود، که گزینه keep را بزنید.

  • کیفیت ویدیوها 480p باشد.
  • مدت زمان ویدیو 6 دقیقه باشد.
  • حجم ویدیوها، نباید بیشتر از 50 مگابایت باشد.
  •  فرمت ویدیوها mp4 و یا flv (جهت پخش در ادوبی کانکت) باشد.
  • پاورپوینت حتما به زبان انگلیسی تهیه شود. سخنرانی روی پاور می تواند به زبان فارسی باشد. البته، در صورت بیان با زبان انگلیسی، امتیاز بیشتری در نظر گرفته خواهد شد. 
  • برای تبدیل فرمت ویدیوها می توانید از نرم افزار handbrake یا total video convertor استفاده نمایید. (حتما پس از تبدیل، ویدئوی جدید را تست نمایید و از صحت پخش آن مطمئن شوید.)
  • به کیفیت و وضوح صدا، دقت شود. لذا گوینده، می‌بایست به کیفیت میکروفون و حجم صدا، توجه کافی داشته باشند.

شرکت کنندگان، می‌توانند جهت آشنایی با نحوه تبدیل فایل پاورپوینت به صورت فیلم، کلیپ آموزشی زیر را مشاهده نمایند.

قابل توجه است، آن دسته از افرادی که مقالات آنها پذیرفته نشده است، می‌بایست فرم مربوطه را تکمیل و شماره حساب خود را ثبت نمایند تا مبلغ واریز شده، به حساب آنها برگشت داده شود.

شماره تماس دبیرخانه همایش: 887478840 و 88747632 داخلی 420 


نظر شما :