آشنایی با نحوه ارائه مقاله به صورت پوستر در دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی

۰۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰ کد : ۵۳۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۵۰۳
با توجه به برگزاری دوازدهمین همایش بین‌المللی به شکل مجازی و غیرحضوری، افرادی که مقاله آنها در سال گذشته به صورت پوستر، مورد پذیرش قرار گرفته بود، لازم است با مراجعه به سایت همایش، فایل پوستر خود را حداکثر تا روز شنبه ۱۰ آبان ماه، بارگذاری نمایند.
آشنایی با نحوه ارائه مقاله به صورت پوستر در دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، فایل پوستر باید براساس فرمت فایل پاورپوینت الگو که از طریق سایت همایش به آدرس لینکhttp://12thcong.ssrc.ac.ir قابل دانلود است، آماده شود. لازم است یکی از فایل‌های الگو به زبان فارسی و یا انگلیسی (فقط یک زبان) دانلود و مطالب مقاله مربوطه در آن جاگذاری شود. البته، پوسترهای به زبان انگلیسی، دارای امتیاز مضاعفی در ارزیابی پوستر برتر هستند.

پس از جایگذاری مطالب، باید فایل پاورپوینت نهایی طبق مراحل زیر به‌ صورت فایل تصویری (عکس) با فورمت JPG یا JPEG ذخیره شود. همچنین اگر سؤالی پرسید شد، گزینه Just This One انتخاب شود.
File > Export > Change File Type > JPEG File Interchange Format (*.jpg) > Save As 
قابل توجه است، اگر از نرم‌افزار پاورپوینت 2010 و یا نسخه‌های قدیمی‌تر آن، استفاده می‌شود، باید به جای گزینه export گزینه save as را انتخاب و فایل پاورپوینت به‌صورت jpg ذخیره شود.

نام فایل پوستر نیز، حتما باید برطبق کد مقاله مورد نظر باشد. سپس فرد شرکت‌کننده با مراجعه به سایت همایش، وارد کارتابل کاربری خود شود و در بخش پیگیری مقالات، بر روی آیکون مربوطه کلیک نموده و فایل سخنرانی خود را آپلود نماید.

همچنین مقالاتی که در سال جاری و به تازگی برای دبیرخانه همایش ارسال شده است، به زودی مورد داوری قرار گرفته و در اولین فرصت، نتایج آن از طریق سایت همایش و ارسال ایمیل، اطلاع رسانی خواهد شد.
  
شایان ذکر است، دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی در تاریخ ۱۹ الی ۲۲ آبان ماه به صورت مجازی، برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۴۷۶۳۲ و ۰۲۱۸۸۷۴۷۸۸۴ داخلی ۴۲۰ دبیرخانه همایش، تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: آشنایی با نحوه ارائه مقاله به صورت پوستر دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی


نظر شما :