آشنایی با نحوه ارائه مقاله به صورت سخنرانی در دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی

۰۱ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹ کد : ۵۳۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۹۳
با توجه به برگزاری دوازدهمین همایش بین‌المللی به شکل مجازی و غیرحضوری، افرادی که مقاله آنها در سال گذشته به صورت سخنرانی، مورد پذیرش قرار گرفته بود، لازم است فایل ویدئویی مربوطه (فیلم پاورپوینت) را حداکثر تا روز شنبه ۱۰ آبان ماه، با مراجعه به سایت همایش، بارگذاری نمایند.
آشنایی با نحوه ارائه مقاله به صورت سخنرانی در دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، فایل سخنرانی باید براساس فرمت فایل پاورپوینت الگو که از طریق سایت همایش به آدرس لینک  http://12thcong.ssrc.ac.ir قابل دانلود است، آماده شود. سپس فرد سخنران بر روی فایل پاورپوینت نهایی، توضیحات مربوطه را ارائه و صدای خود را اضافه کرده، در پایان نیز فایل پاورپوینت را به صورت یک فایل ویدوئویی ذخیره نماید. همچنین سخنرانان گرامی می‌توانند جهت آشنایی بیشتر درباره تبدیل فایل پاورپوینت به فایل ویدوئویی، فیلم آموزشی مربوطه در سایت همایش را مشاهده نمایند. 

فایل سخنرانی می‌بایست در قالب یک فیلم ۷ دقیقه‌ای با فرمت mp4 و حداکثر ۱۰۰ مگابایت باشد. نام فایل سخنرانی حتما باید برطبق کد مقاله مورد نظر باشد. سپس فرد سخنران با مراجعه به سایت همایش، وارد کارتابل کاربری خود شود و در بخش پیگیری مقالات، بر روی آیکون مربوطه کلیک نموده و فایل سخنرانی خود را آپلود نماید.

همچنین مقالاتی که در سال جاری و به تازگی برای دبیرخانه همایش ارسال شده است، به زودی مورد داوری قرار گرفته و در اولین فرصت، نتایج آن از طریق سایت همایش و ارسال ایمیل، اطلاع رسانی خواهد شد.
  
شایان ذکر است، دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی در تاریخ ۱۹ الی ۲۲ آبان ماه به صورت مجازی، برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۴۷۶۳۲ و ۰۲۱۸۸۷۴۷۸۸۴ داخلی ۴۲۰ دبیرخانه همایش، تماس حاصل نمایند.

 

 

 

کلید واژه ها: آشنایی با حوه ارائه مقاله به صورت سخنرانی دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی


نظر شما :