استقبال گسترده مراکز آموزش عالی و دانشجویان از کتب پژوهشگاه علوم ورزشی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۹ کد : ۴۸ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۳۲
در چهارمین روز از گشایش نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،غرفه پژوهشگاه علوم ورزشی از بیشترین آمار بازدیدکنندگان دانشگاه‌ها و دانشجویان برخوردار بود.
استقبال گسترده مراکز آموزش عالی و دانشجویان از کتب پژوهشگاه علوم ورزشی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران در حال برگزاری است و انتشارات پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با ارائه بیش از 80 عنوان کتاب در قالب تألیف و ترجمه و بیش از 10 عنوان کتاب چاپ جدید در چهارمین روز این رویداد شاهد حضور گسترده دانشگاه‌ها و دانشجویان برای دریافت کتب حوزه علوم ورزشی بود.
واحد انتشارات پژوهشگاه به‌صورت اختصاصی روی کتاب‌های تخصصی تربیت‌بدنی و منابع درسی مراکز دانشگاهی کشور تمرکز داشته و در سطح عمومی نیز با چاپ بروشورها و پوسترهای علمی آموزشی سعی در شناساندن جایگاه ورزش در وضعیت سلامت جامعه دارد.
شایان‌ذکر است پژوهشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بدو تأسیس در سال 1377 در کنار فعالیت‌های پژوهشی باهدف تولید و انتقال‌یافته‌های نوین علمی به جامعه ورزش و علاقه‌مندان به نشر آثار علوم ورزشی همت گماشت و در ادامه، پژوهشکده تربیت‌بدنی مجوز انتشارات کتاب را در سال 90 اخذ و روند رو به رشد انتشارات خود را با توجه به ارتقای پژوهشکده به پژوهشگاه سرعت بخشید.
انتشارات پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی از سال 1391 با برپایی غرفه اختصاصی به‌صورت مستقل در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی کتاب شرکت نمود و از آن زمان تا کنون با ارائه کاربردی‌ترین کتب حوزه علوم ورزشی هرساله پذیرای استادان، پژوهشگران، دانشجویان و جامعه علمی ورزش کشور بوده است.
غرفه انتشارات پژوهشگاه علوم ورزشی در بخش ناشران دانشگاهی سالن f1 راهرو 2 غرفه شماره 85 از 10 صبح الی 20 پذیرای اساتید، پژوهشگران، دانشجویان، ورزشکاران و علاقه‌مندان به کتب حوزه علوم ورزشی می‌باشد.
 

                                                     فهرست کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

                                                                                      نقشه نمایشگاه

کلید واژه ها: انتشارات پژوهشگاه نمایشگاه کتاب


نظر شما :