دیدار سرپرست پژوهشگاه تربیت‌بدنی با ریاست سازمان تربیت‌بدنی ارتش ج.ا ایران

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۰ کد : ۳۳۲ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۰۸
سرپرست پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به‌اتفاق معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه با رئیس سازمان تربیت‌بدنی ارتش ج.ا ایران دیدار و گفتگو کرد
دیدار سرپرست پژوهشگاه تربیت‌بدنی با ریاست سازمان تربیت‌بدنی ارتش ج.ا ایران

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، به‌منظور فراهم ساختن بسترهای مناسب جهت همکاری‌های آموزشی و پژوهشی در آینده‌ای نزدیک، دکتر علی شریف نژاد سرپرست پژوهشگاه به همراه دکتر فریبا محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر محمدرضا سیدی مسئول آموزش‌های آزاد پژوهشگاه روز چهارشنبه 17 اردیبهشت با حضور در سازمان تربیت‌بدنی ارتش ج.ا ایران با امیر سرتیپ دوم دکتر جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت‌بدنی آجا، سروان دکتر رضا شربت زاده رئیس آکادمی ورزش و دیگر اعضای این سازمان دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این دیدار دکتر شریف نژاد با ابراز خرسندی از حضور در این سازمان، ضمن معرفی توانمندی و ظرفیت‌های پژوهشگاه تربیت‌بدنی در خصوص اجرای طرح‌های پژوهشی و خدمات علمی و آزمایشگاهی در حوزه ورزش در سطح کشور و همچنین ارائه طرح‌های پژوهشی و استارت آپ ها و فناوری‌های پژوهشگاه، گزارش کاملی از فعالیت‌های صورت گرفته طی سال‌های اخیر و اهم اقدامات انجام‌شده در سال 98 و ابتدای سال 99 تاکنون و برنامه‌های پیش روی پژوهشگاه را ارائه و بر ایجاد تعاملات و همکاری گسترده درزمینهٔ آموزشی و پژوهشی میان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و سازمان تربیت‌بدنی ارتش ج.ا ایران تأکید نمود.
در ادامه این نشست، خانم دکتر فریبا محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه با اشاره به برگزاری همایش‌های بین‌المللی برگزارشده توسط پژوهشگاه در سنوات گذشته و همچنین دوره‌های آموزشی، کارگاه‌ها و همچنین نشست‌های تخصصی صورت گرفته توسط پژوهشگاه در سال‌های اخیر مطالبی ارائه داد.
سپس سروان دکتر رضا شربت زاده رئیس آکادمی ورزش نیازمندی‌های آموزشی و پژوهشی ساتب آجا را مطرح و در ادامه حاضران در این جلسه چگونگی همکاری‌های فی‌مابین را موردبحث و بررسی قراردادند.
در پایان این جلسه دکتر جمشید فولادی ریاست سازمان تربیت‌بدنی آجا بر ضرورت روابط نزدیک با پژوهشگاه و ارتقای سطح علمی پژوهشگران، افسران ورزش و ... تأکید کرد.
شایان‌ذکر است در این جلسه سرهنگ خلبان ستاد شریف عزیزی (جانشین ساتب آجا)، ناخدا حریر فروش (مدیر طرح و ارزیابی) وستوان دکتر پیمان ایوانی از (آکادمی ورزش) حضور داشتند.

 

کلید واژه ها: پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی سازمان تربیت‌بدنی ارتش ج.ا ایران سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه تربیت دبنی


نظر شما :