چهارمین نشست رابطین گزینش کارکنان وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری برگزار شد

۰۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۴ کد : ۲۱۴۰ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۵
چهارمین نشست رابطین گزینش کارکنان وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری همراه با برگزاری دوره آموزشی ( ضوابط و معیارهای حاکم برگزینش) برگزار شد.
چهارمین نشست رابطین گزینش کارکنان وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی  پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نقل از سازمان امور دانشجویان، چهارمین نشست رابطین گزینش کارکنان وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری همراه با برگزاری دوره آموزشی ( ضوابط و معیارهای حاکم برگزینش) با حضور دکتر عباس قربانی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر قربانی  ضمن عرض خیرمقدم و خوش‌آمد گویی به کلیه حاضران و مدعوین و تبریک حلول ماه پر خیروبرکت رجب به ذکر بخشی از دستاوردها و افتخارات کسب‌شده  طی سالیان اخیر پرداخت.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع  سازمان امور دانشجویان ادامه داد: سازمان امور دانشجویان از سال ۸۹ آغاز به فعالیت کرد و پس از مکاتبات اداری در سال ۹۱ از ادغام معاونت دانشجویی وزارت علوم، صندوق رفاه دانشجویان و پژوهشگاه تربیت‌بدنی وزارت علوم به فعالیت خود ادامه داد‌.

دکتر قربانی پس از معرفی معاونت‌ها و اداره کل‌های سازمان امور دانشجویان و خدمات قابل‌ارائه از سوی این سازمان؛ افزود: سازمان امور دانشجویان متولی کلیه امور دانشجویان سراسر کشور در حوزه دانشجویی است‌‌ و تمام تلاش خود را در راستای ارائه مطلوب خدمات به جامعه دانشگاهی می‌کند.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان فعالیت مجاهدانه، صداقت در پاسخگویی و سعی و تلاش همکاران خود در هسته گزینش را قابل‌ستایش دانست و گفت: این صداقت و سعی و تلاش مضاعف شما است که با دقت فراوان کارها را پیش برده‌اید و یک عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده‌اید امیدوارم همواره در این مسیر بدرخشید.

در ادامه جناب آقای مهدی فریدونی سرپرست هسته مرکزی گزینش کارکنان وزارت عتف نسبت به معرفی وظایف، تعداد هسته‌های گزینش در مؤسسات و پژوهشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم پرداخت.
 


نظر شما :