به میزبانی پژوهشگاه تربیت‌‎بدنی و علوم ورزشی

سومین نشست رابطین هسته مرکزی گزینش کارکنان وزارت عتف برگزار شد

۲۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۲ کد : ۲۱۱۳ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۳۳
سومین نشست رابطین هسته مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ در محل پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی برگزار گردید.
سومین نشست رابطین هسته مرکزی گزینش کارکنان وزارت عتف برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، سومین نشست رابطین هسته مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (همراه با برگزاری دوره آموزشی قانون گزینش و آئین‌نامه اجرایی) با حضور دکتر زهرا سلمان «رئیس پژوهشگاه»، آقای مهدی فریدونی «سرپرست هسته مرکزی گزینش کارکنان وزارت عتف»، دکتر حسین زارعیان «معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه»، آقای ادیب «مدرس هیأت عالی گزینش» و جمعی از مدیران و رابطین گزینش دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور به میزبانی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰ امروز شنبه مورخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر سلمان «رئیس پژوهشگاه»، ضمن عرض خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به کلیه حاضران و مدعوین و تبریک حلول ماه پرخیر و برکت رجب و سالروز ولادت باسعادت امام محمد باقر (ع)، به معرفی اجمالی خدمات قابل ارائه از سوی پژوهشگاه در حوزه‌های مختلف (به عموم افراد و متخصصان) و همچنین ذکر بخشی از دستاوردها و افتخارات کسب شده در طی سالیان اخیر پرداخت.

سپس، آقای فریدونی «سرپرست هسته مرکزی گزینش کارکنان وزارت عتف» اظهار کرد: در طی این نشست با هدف تحقق مصوبات جلسه گذشته در خصوص آموزش کارگزاران گزینش به جهت همکاری بیشتر و افزایش کیفیت عملکرد آنان و همچنین اخذ کد گزینش‌گری برای رابطین زیرمجموعه هسته گزینش، اقدام به برگزاری دوره آموزشی «قانون گزینش و آئین‌نامه اجرایی» می‌گردد.

در ادامه، آقای ادیب «مدرس هیأت عالی گزینش» در خصوص کلیه مباحث مرتبط با دوره آموزشی مذکور، توضیحات جامعی را بیان کرد. همچنین از کلیه شرکت‌کنندگان در خصوص کیفیت و چگونگی برگزاری دوره نظرسنجی شد و در پایان، رابطین گزینش در آزمون مربوطه شرکت و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

گفتنی است در حاشیه این نشست، حاضران از تجهیزات و دستگاه‌های مستقر در آزمایشگاه‌های پژوهشگاه بازدید و همین‌طور در تست‌های پایش سلامت و آنالیز ترکیب بدن (همراه با تفسیر و ارائه مشاوره تخصصی) شرکت نمودند.

 

انتهای خبر/


نظر شما :