سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی منصوب شد

۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۲ کد : ۲۰۹۶ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۸۳
طی حکمی از سوی «رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی»، «سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه»، منصوب شد
سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، "دکتر زهرا سلمان رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی"، با صدور حکمی "دکتر غلامرضا لطفی" را به‌عنوان سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه منصوب و از زحمات دکتر حامد عباسی سرپرست سابق این معاونت  قدردانی کرد.

متن حکم انتصاب رئیس پژوهشگاه، بدین شرح است:

جناب آقای دکتر غلامرضا  لطفی حسین‌آباد

سلام و علیکم؛
نظر به تعهد و تجارب جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان «سرپرست معاونت پژوهش و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی» منصوب می‌شوید.
امید است با اتکا به قادر متعال و با بهره‌مندی از خرد جمعی و مشارکت حداکثری همکاران محترم و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های پژوهشگاه، در ارتقاء کمی و کیفی برنامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی با الویت پرداختن به مسائل جامعه، گسترش همکاری‌های بین‌رشته‌ای، توسعه ارتباطات با دستگاه‌ها و سازمان‌های علمی و پژوهشی، اجرایی، سیاست‌گذار و معرفی و بهره‌برداری مناسب از یافته‌ها و نتایج طرح‌های پژوهشی موفق باشید.


لازم به ذکر است، معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه دارای 4 مدیریت زیرمجموعه، شامل: «مدیریت امور پژوهشی و تحقیقات کاربردی»، «مدیریت آموزش‌های تخصصی و تحصیلات تکمیلی»، «مدیریت امور هماهنگی نشریات» و «مدیریت آزمایشگاه‌ها» می‌باشد.


نظر شما :