شرکت برای عموم، آزاد است

برگزاری نخستین رویداد حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه در ورزش بانوان

۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۵ کد : ۲۰۸۶ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۳۹
نخستین رویداد حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه ورزش بانوان در تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار خواهد شد.
برگزاری نخستین رویداد حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه در ورزش بانوان

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، نخستین رویداد حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه در ورزش بانوان با همکاری «ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان» و «معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری» و با حضور جمعی از چهره‌های برجسته جامعه علمی و ورزشی کشور در روز سه‌شنبه مورخ ۵ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۱:۳۰ در مجموعه ایوان شمس (به نشانی: تهران، تقاطع اتوبان شهید گمنام و اتوبان کردستان، ابتدای اتوبان کردستان شمال) برگزار خواهد شد.

در طی این مراسم، ضمن سخنرانی مسئولان کشوری و جمعی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ورزش، برترین طرح‌ها و ایده‌های دریافتی معرفی و از نفرات برگزیده تقدیر و قدردانی به عمل خواهد آمد.

همچنین، حضور در مراسم برای عموم افراد (بانوان/ آقایان) آزاد می‌باشد و به عموم شرکت‌کنندگان، گواهی حضور معتبر اعطا خواهد شد.

لازم به ذکر است، «ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان» با همکاری مشترک «مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، «معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان»، «مشاور امور زنان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی» و «مدیریت کل امور بانوان استانداری تهران» با هدف شناسایی و حمایت از تیم‌های استارت‌آپی، کارآفرینان، کسب‌ و کارهای نوپا و ... از ابتدای سال جاری آغاز به کار و مشغول به فعالیت می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ستاد به نشانی wsienc.ssrc.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۴۷۶۳۲ و ۰۲۱۸۸۷۴۷۷۹۳ داخلی ۳۰۷ تماس حاصل نمایند.

 

 

انتهای خبر/


نظر شما :