با ارائه گواهی معتبر

اعلام تاریخ جدید برگزاری کارگاه آموزشی «پروپوزال‌نویسی به زبان ساده در علوم انسانی»

۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۰ کد : ۲۰۵۹ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۶۷
کارگاه آموزشی «پروپوزال‌نویسی به زبان ساده در علوم انسانی» به تعویق افتاد و در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
اعلام تاریخ جدید برگزاری کارگاه آموزشی «پروپوزال‌نویسی به زبان ساده در علوم انسانی»

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، کارگاه آموزشی «پروپوزال‌نویسی به زبان ساده در علوم انسانی» که پیش از این مقرر شده بود در ماه جاری برگزار شود، به تعویق افتاد و در تاریخ 13 دی ماه 1402 به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد. تدریس این وبینار برعهده دکتر نازنین راسخ «عضو هیأت علمی پژوهشگاه» است که مباحث و سرفصل‌های ذیل توسط ایشان ارائه می‌شود:

  • آشنایی با فرآیند پژوهش با تأکید بر طراحی پژوهش
  • آشنایی با مهم‌ترین محورهای پروپوزال‌های مربوط به پایان‌نامه و رساله
  • آشنایی با نحوه انتخاب مسئله و تبدیل مسئله به عنوانی برای پژوهش
  • آشنایی با مفاهیم پایه روش تحقیق
  • تعریف مراحل و نحوه نگارش پروپوزال با ساده‌ترین زبان ممکن و مثال‌های کاربردی

لازم به ذکر است، به تمامی شرکت‌کنندگان در کارگاه، گواهی شرکت معتبر از سوی «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزات علوم، تحقیقات و فناوری» اعطا خواهد شد.

همچنین هزینه شرکت در این کارگاه به مبلغ 200,000 تومان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام آنلاین، اینجا را کلیک کرده و یا به نشانی لینک‌ زیر مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 02166955762 و 02166955893 داخلی 107 تماس حاصل نمایند.

لینک ثبت‌نام:

ssrc.ac.ir/farhangi/fa/form/133

 

 

انتهای خبر/

کلید واژه ها: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی پژوهشگاه علوم ورزشی پروپوزال نویسی پایان نامه و رساله پایان نامه نویسی روش تحقیق پژوهش در علوم انسانی کارگاه پروپوزال نویسی روش تحقیق در تربیت بدنی روش تحقیق در علوم انسانی روش پژوهش


نظر شما :