انتصاب عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به سمت عضو شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان تهران

۱۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۴ کد : ۲۰۳۱ معاونت پژوهشی سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۲۳
طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، «عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» به عضویت شورای مطالعات و پژوهش‌های راهبردی این اداره، منصوب شد.
انتصاب عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به سمت عضو شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان تهران

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، طی حکمی از سوی دکتر علی جوادی «مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران»، دکتر مصطفی افشاری «عضو هیأت علمی پژوهشگاه»، به سمت «عضو شورای مطالعات و پژوهش‌های راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران» منصوب شد.

حکم انتصاب دکتر افشاری، توسط دکتر محمدعلی ربیعی «معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران» در طی مراسمی در محل این اداره به ایشان اعطا شد که متن حکم مذکور بدین شرح است:

جناب آقای دکتر افشاری

با سلام و احترام

به موجب این ابلاغ، جنابعالی به عنوان عضو شورای مطالعات و پژوهش‌های راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، منصوب می‌شوید.

امید است با هماهنگی اعضای محترم شورا در بررسی، تصویب و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی منطبق بر قوانین و آیین‌نامه‌های مربوطه، شاهد تحقق اهداف و مأموریت‌های ملی و استانی باشیم.

توفیقات روزافزون جنابعالی در خدمت به جامعه ورزش و جوانان کشور را از ایزد منان، مسألت می‌نمایم.

علی جوادی

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، ضمن عرض تبریک به دکتر افشاری، موفقیت‌های بیش‌ از پیش برای ایشان، جهت دستیابی به اهدافی والا و کمک به ارتقای علمی ورزش کشور، آرزومند است.

 

انتهای خبر/

کلید واژه ها: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران سازمان تربیت بدنی تهران مدیرکل ورزش و جوانان تهران حکم انتصاب شورای پژوهشی مطالعات و پژوهش های راهبردی پژوهش در ورزش تحقیقات علوم ورزشی دکتر مصطفی افشاری عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی پژوهشگاه علوم ورزشی


نظر شما :