چهارمین نشست ستاد کارآفرینی ورزش بانوان ایران، برگزار شد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۷ کد : ۱۷۲۸ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۳۶
چهارمین نشست ستاد کارآفرینی ورزش بانوان ایران، با حضور نمایندگانی از سازمان‌های متولی، صبح روز گذشته دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل «وزارت ورزش و جوانان» برگزار گردید.
چهارمین نشست ستاد کارآفرینی ورزش بانوان ایران، برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، چهارمین نشست هم‌اندیشی ستاد کارآفرینی ورزش بانوان ایران، با حضور دکتر فخرالسادت نصیری «مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده»، دکتر مریم کاظمی‌پور «معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش»، دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه»، دکتر زهره جعفری «مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران»، دکتر لیلا زکی‌زاده «مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش»، دکتر ندا بروشک «مشاور سرپرست پژوهشگاه در امور زنان و خانواده» و یاسمن مؤیدی «کارآفرین ورزشی و مخترع برگزیده کشور» به میزبانی وزارت ورزش و جوانان، برگزار شد.

در این جلسه، ضمن بحث و بررسی در خصوص دستورالعمل‌ها و برنامه‌های ستاد، مقرر شد در طی یک نشست تخصصی در تیر ماه سال 1402 با حضور جمعی از چهره‌های شاخص علمی و ورزشی کشور، در خصوص فراخوان حمایت از کارآفرینان، کسب و کارهای نوپا و تیم‌های استارت‌آپی در حوزه‌های مرتبط با ورزش و تندرستی بانوان، اطلاع رسانی و از پوستر این فراخوان نیز رونمایی شود. این اقدام با هدف حمایت و پشتیبانی از زنان تأثیرگذار در سراسر کشور و ایجاد انگیزه و رشد و پروش خلاقیت میان افراد علاقه‌مند و فعال در این حیطه، صورت می‌پذیرد.

شایان ذکر است، اخبار تکمیلی در این خصوص، به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای خبر/

کلید واژه ها: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت ورزش و جوانان امور زنان استانداری تهران کارآفرینی ورزش استارت آپ های ورزشی زنان کارآفرین ورزش زنان ورزش بانوان کارآفرینی در ورزش زنان معاونت بانوان وزارت ورزش


نظر شما :