نخستین کارگاه "آنالیز تکنیک و تاکتیک در ورزش" برگزار می شود

۱۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۰ کد : ۱۵۶ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۷۵
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، نخستین کارگاه "آنالیز تکنیک و تاکتیک در ورزش" را برگزار می کند
نخستین کارگاه "آنالیز تکنیک و تاکتیک در ورزش" برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، نخستین کارگاه "آنالیز تکنیک و تاکتیک در ورزش"با هدف تکمیل گروه آنالیز پژوهشگاه و کمک به ارتقای عملکرد ورزشکاران و تیم های ورزشی۲۱ آبان ماه ۹۸ توسط پزوهشگاه تربیت بدنی می شود.
بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در کارگاه در بخش اول با اصول و روش های جمع آوری داده آشنا می شوند و در بخش دوم، روش های پردازش داده ها را می آموزند. بخش بعدی کارگاه به آنالیز حرکات و تکنیک های ورزشکاران اختصاص می یابد که عمدتا بر مبنای تحلیل های بیومکانیکی استوار است. در بخش پایانی کارگاه، آنالیز بازی و تاکتیک های تیم های ورزشی مبتنی بر روش های آماری و هوش مصنوعی خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام این دوره به سامانه کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی پژوهشگاه به نشانی:  workshop.ssrc.ac.ir  مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88909509- 88893345 داخلی: 444 – 441 تماس حاصل نمایند.
شایان ذکر است، شرکت کنندگان علاوه بر دریافت گواهی شرکت در کارگاه از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، مجوز حضور در دوره پیشرفته آنالیز عملکرد در ورزش را دریافت خواهند کرد.

 

کلید واژه ها: نخستین کارگاه آنالیز تکنیک و تاکتیک در ورزش پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی،


نظر شما :