به منظور ایجاد زمینه‌های مشترک همکاری صورت گرفت

بازدید سرپرست مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ورزش از مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی ایران

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۲ کد : ۱۵۱۹ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۰۹
سرپرست «مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ورزش» از «مرکز ملی نوآوری فناوری‌های ورزشی ایران» بازدید و در جلسه مشترک با سرپرست معاونت فناوری پژوهشگاه حضور یافت.
بازدید سرپرست مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ورزش از مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی ایران

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، به منظور فراهم کردن زمینه‌های همکاری مشترک، دکتر صابر رحیمی و هیأت همراه ایشان، با حضور در «مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی»، با دکتر مهدی رسولی «سرپرست معاونت فناوری» و تنی چند از مدیران و کارشناسان پژوهشگاه دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست، دکتر رسولی گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته و عملکرد مرکز نوآوری و استارت‌آپ‌های ورزشی تحت حمایت این مرکز و برنامه‌های آینده ارائه کرد، سپس طرفین در خصوص فراهم ساختن راهکارهای ایجاد همکاری مناسب در قالب انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک و برنامه‌های آتی با محوریت حمایت از استارت‌آپ‌های ورزشی، بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه، دکتر رحیمی از محصولات فناورانه حوزه ورزش در مرکز نوآوری بازدید کرد و توضیحات لازم در زمینه فرآیند تولید، کاربرد و ... این محصولات توسط دکتر داوود خضری «سرپرست مدیریت ارتباط با جامعه پژوهشگاه» به وی ارائه شد.

 

انتهای خبر/

کلید واژه ها: مرکز نوآوری و فناوری های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی مرکز مشارکت های اقتصادی و سرمایه گذاری در ورزش


نظر شما :