سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ ( حضوری و مجازی)

برگزاری نشست هم‌اندیشی مطالعات ورزش زنان

۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۲ کد : ۱۴۸۳ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۶۴
«نشست هم‌اندیشی مطالعات ورزش زنان» در تاریخ سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ توسط «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» برگزار خواهد شد.
برگزاری نشست هم‌اندیشی مطالعات ورزش زنان

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی، نشست هم‌اندیشی مطالعات ورزش زنان، به‌ منظور بررسی مشکلات و چالش‌های موجود در ورزش بانوان، با حضور جمعی از صاحب‌نظران در این حوزه، روز دوشنبه مورخ سوم بهمن ماه سال جاری، از ساعت 14:00 الی 16:00 به صورت حضوری (سالن اجتماعات پژوهشگاه) و همچنین مجازی و غیرحضوری، برگزار خواهد شد.

از آنجایی‌ که امروزه ورزش زنان در نتیجه رشد روزافزون دانش‌های بشری در حال دگرگونی است و توجه علم به ورزش، از اصول اساسی در توسعه آن به شمار می‌آید، این نشست و سایر نشست‌های علمی مربوطه، به توجه بیش‌ از پیش به پژوهش در حوزه ورزش بانوان منجر خواهد شد و می‌توان با بهره‌گیری از نتایج این تحقیقات در جهت توسعه و گسترش ورزش زنان، ضمن سالم‌سازی و پویایی محیط‌های ورزشی، کاربردهای علمی ورزش را در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی مدنظر قرار داد.

گفتنی است، در سال‌های اخیر مقالات علمی ـ پژوهشی در حیطه مطالعات ورزش زنان، رشد قابل‌ توجهی داشته که علاوه بر آن، اشتیاق به انجام طرح‌های تحقیقاتی در این حیطه نیز می‌تواند منجر به توجه به امر پژوهش در نهادهای ورزشی شود.

از این رو، نشست حاضر درصدد است تا چالش‌های پژوهشی در حوزه ورزش زنان را از زوایای مختلف گرایش‌های رشته علوم ورزشی (مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، رفتار حرکتی، روان‌شناسی ورزشی و...) مورد نقد و بررسی قرار دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشارکت آنلاین در این نشست، از طریق لینک https://session.ssrc.ac.ir/varzesh-zanan (برنامه ادوبی کانکت) به صورت کاربر میهمان، اقدام نمایند.

لازم به یادآوری است است، با توجه به برودت هوا و تعطیلی مراکز آموزشی و دانشگاهی در روزهای اخیر و همچنین مشکلات تردد درون‌شهری در شرایط برفی، نشست مذکور که پیش از این مقرر شده بود در تاریخ 26 دی ماه برگزار شود، به دوشنبه هفته آینده، مورخ 3 بهمن ماه موکول گردید.

 

انتهای خبر/

 

کلید واژه ها: ورزش زنان ورزش بانوان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی زنان ورزشکار زن و ورزش ورزش زنان ایران مطالعات ورزش زنان تحقیقات ورزشی پژوهش در ورزش


نظر شما :