برگزاری چهارمین دوره تخصصی و پیشرفته «کاربرد کینزیوتیپ در آسیب‌‌‌‌های ورزشی»

۱۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۶ کد : ۱۴۷۹ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۱۹
دوره تخصصی و پیشرفته «کاربرد کینزیوتیپ در آسیب‌‌‌‌های ورزشی» با همکاری مشترک «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری» و «شرکت رابین ژیوار زرین» در تاریخ ۱۴ لغایت ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱، برگزار خواهد شد.
برگزاری چهارمین دوره تخصصی و پیشرفته «کاربرد کینزیوتیپ در آسیب‌‌‌‌های ورزشی»

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، چهارمین دوره تخصصی و پیشرفته «کاربرد کینزیوتیپ در آسیب‌‌‌‌های ورزشی» با هدف مهارت‌آموزی شرکت‌‌کنندگان در خصوص «تیپینگ صحیح بر روی ورزشکاران» در تاریخ 14 لغایت 16 آذر ماه (روزهای چهارشنبه الی جمعه)، به مدت 9 ساعت آموزش تخصصی، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این دوره آموزشی برای کلیه علاقه‌مندان، به ویژه مربیان، ورزشکاران، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته علوم ورزشی و رشته‌های مرتبط و همچنین سایر افرادی که در حوزه سلامتی و تناسب اندام فعالیت دارند، مفید و دارای کاربرد است. تدریس این دوره نیز برعهده دکتر هومن مینونژاد «فیزیوتراپیست و دانشیار آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران» است که سرفصل‌ها و مباحث ذیل، توسط ایشان ارائه خواهد شد.

  • اصول و مبانی کینزیوتیپ (تاریخچه تیپینگ، تفاوت و کاربرد رنگ‌‌‌‌های مختلف نوار تیپ، فواید و عوارض و منع تیپینگ، مکانیسم اثر تیپینگ و..)
  • آموزش گام به گام نحوه اصولی تیپینگ در آسیب‌‌‌‌های ورزشی اندام فوقانی و تنه
  • آموزش گام به گام نحوه اصولی تیپینگ در آسیب‌‌‌‌‌های ورزشی اندام تحتانی و لگن

شایان ذکر است، هزینه شرکت در دوره به مبلغ 350000 تومان می‌باشد و شرکت در دوره برای تمامی افراد (آقایان و بانوان) آزاد و بدون محدودیت است. همچنین در پایان دوره، به تمامی شرکت کنندگان، توسط «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی»، گواهی شرکت صادر و ارسال خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام آنلاین به آدرس لینک https://rabinzhivarzarin.ir/ مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره همراه 09375964384 تماس حاصل نمایند.

 

انتهای خبر/

 


نظر شما :