فرصت مطالعاتی پژوهشگاه علوم ورزشی ویژه دانشجویان دوره دکتری

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۱ کد : ۳۶ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۱۸۰
دوره فرصت مطالعاتی در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برای دانشجویان دوره دکتری دانشگاه های دولتی سراسر کشور.
فرصت مطالعاتی پژوهشگاه علوم ورزشی ویژه دانشجویان دوره دکتری

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، با توجه به مصوبه سومین شورای تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه و پس از پیگیری‌های انجام‌شده، پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی مصمم است تا دانشجویان برتر دانشگاه‌های سراسر کشور را در قالب فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت جذب نموده و شرایط لازم برای ارتقاء دانش و کسب مهارت‌های تخصصی در آنان را فراهم نماید.
دوره فرصت مطالعاتی، یک دوره تحقیقی کوتاه‌مدت شش تا نه‌ماهه است که تمام دانشجویان دوره دکتری قبل از دفاع از رساله خود می‌توانند از آن استفاده نمایند. پایه اصلی فعالیت‌های علمی در این پژوهشگاه، کسب مهارت‌های لازم برای انجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه علوم ورزشی و موضوع تخصصی مرتبط با رساله دکتری دانشجو می‌باشد.
هدف از برگزاری دوره فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت، تربیت افرادی است که با احاطه یافتن به آثار علمی در یک زمینه خاص و تخصصی مرتبط با موضوع رساله دکتری با آشنا شدن با روش‌های پیشرفته تحقیق و دستیابی به جدیدترین مبانی آموزش و پژوهش بتوانند با نوآوری در زمینه‌های علمی و تحقیقی در رفع نیازهای کشور و گسترش مرزهای دانش در رشته تخصصی خود، مؤثر باشند و به تازه‌هایی در جهان دانش دست یابند.
 بر اساس این گزارش دانشجویان تمام‌وقت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های سراسر کشور که نهایتاً سه سال از دوره تحصیلی آن‌ها گذشته باشد و طرح پیشنهادی رساله دکتری خود در دانشگاه مربوطه را تصویب نموده باشند؛ در راستای موضوع رساله خود می‌توانند اقدام به پذیرش دوره فرصت مطالعاتی از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی نمایند. این دانشجویان پس از کسب موافقت یک عضو هیات علمی پژوهشگاه می‌توانند با ارسال مدارک زیر اقدام به اخذ نامه پذیرش نمایند:
نامه درخواست دانشگاه محل تحصیل با قید سنوات تحصیلی و ذکر عنوان رساله دکتری دانشجو
نامه درخواست شخصی دانشجو برای فرصت مطالعاتی همراه با معرفی نام استاد همکار در پژوهشگاه
رزومه علمی و پژوهشی دانشجو
پروپوزال رساله دکتری که به تصویب رسیده باشد.
علاقه مندان می توانند برای ارسال مدارک از طریق پست الکترونیکی به نشانی amozesh@ssrc.ac.ir اقدام و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های: 88747884-88747632 داخلی 115 تماس حاصل نمایند.

 

کلید واژه ها: فرصت مطالعاتی پژوهشگاه


نظر شما :