کتاب « مهارت‌های ذهنی در ورزش ژیمناستیک‌« منتشر شد

۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰ کد : ۱۵۴ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۵۸۱
کتاب « مهارت‌های ذهنی در ورزش ژیمناستیک‌« توسط انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی منتشر شد
کتاب « مهارت‌های ذهنی در ورزش ژیمناستیک‌« منتشر شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، کتاب «مهارت‌های ذهنی در ورزش ژیمناستیک» تألیف: دکتر افسر جعفری حجین و پریسا رستگار از سوی انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی وعلوم ورزشی منتشر شد.
این کتاب در 7 فصل تلاش خواهد کرد تا دستیابی به آمادگی ذهنی ژیمناست‌ها را در تمرین و مسابقه تسهیل نماید. فصل اول این کتاب ضمن بررسی مراحل یادگیری و پیشرفت یک ورزشکار ژیمناست در سطح حرفه‌ای به نیازهای مربوط به عملکرد و تکالیف حرکتی در ورزش ژیمناستیک می‌پردازد. در فصل دوم، نقش مربی و والدین و البته تأثیرات آنها در یادگیری و اجرای ژیمناستیک مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. فصل سوم ضمن معرفی انواع مهارت‌های ذهنی مورد نیاز در سطوح تخصصی مختلف ژیمناست‌ها، اثرات متقابل این مهارت‌ها روی یکدیگر را بررسی می‌کند. در فصل چهارم، این کتاب به بررسی و ارزیابی مهارت‌های ذهنی معرفی شده در ورزش ژیمناستیک پرداخته و راهکارهایی را برای هم‌افزایی این مهارت‌ها در این ورزش ارائه می‌کند. فصل پنجم، آخرین مرحله از چرخه آموزش مهارت‌های ذهنی را که ارائه بازخورد مناسب به ورزشکار است، معرفی می‌کند. فصل ششم، مهم‌ترین و اصلی‌ترین چالش ژیمناست‌ها را با عنوان غلبه بر ترس بررسی می‌کند. در پایان نیز، فصل هفتم به بیان اصول کلی در برقراری ارتباط بین مربی و ژیمناست می‌پردازد.
این کتاب در قطع: وزیری (158 صفحه) و به قیمت: 350،000 ریال در دسترس دوستداران کتاب بوده وعلاقه‌مندان برای دریافت آن  می‌توانند با شماره تلفن‌های 88747884-88747632 داخلی 214 تماس حاصل نمایند.

                                                        دریافت فایل pdf صفحات نخست کتاب

کلید واژه ها: کتاب مهارت‌های ذهنی ژیمناستیک انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :