دوره آموزشی آشنایی با نرم افزار SPSS ویژه کارکنان و خانواده ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود

۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۵ کد : ۳۷۴ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۰۰
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با همکاری سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران دوره آموزشی آشنایی با نرم افزار SPSS را برگزار می کند.
دوره آموزشی آشنایی با نرم افزار   SPSS  ویژه کارکنان و خانواده ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر فریبا محمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه  تربیت بدنی و علوم ورزشی از برنامه ریزی برای همکاری های مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی بین پژوهشگاه و سازمان تربیت بدنی ارتش ج.ا.ا خبر داد و افزود: برنامه ریزی کاملی برای برگزاری سمینارها، کارگاه ها و دوره های دانش افزایی، ویژه کارکنان ارتش ج.ا.ا  و خانواده های آنها صورت گرفته و اولین برنامه با برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نرم افزار   SPSS  در ۴ و ۵ تیرماه سال جاری با مدیریت جناب سروان دکتر رضا شربت زاده، رئیس آکادمی ورزش سازمان تربیت بدنی ارتش ج.ا.ا برگزار خواهد شد.

کارکنان و خانواده های محترم ارتش ج.ا.ا که تمایل به شرکت در این دوره دارند،می توانند برای ثبت نام، با جناب سروان دکتر پیمان ایوانی، مسئول آموزش و پژوهش سازمان تربیت بدنی ارتش ج.ا.ا  با شماره تماس ۰۹۱۲۰۳۴۷۶۲۴ تماس حاصل نمایند.

آموزش این دوره دو روزه توسط  دکتر مصطفی افشاری و دکتر حسین زارعیان از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی انجام خواهد شد.
شایان ذکر است به شرکت کنندگان در این دوره گواهی حضور از طرف پژوهشگاه تربیت بدنی و سازمان تربیت بدنی ارتش ج.ا.ا اعطا خواهد شد.

دانلود پوستر

کلید واژه ها: دوره آموزشی نرم افزار SPSS پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی سازمان تربیت بدنی ارتش ج.ا.ا


نظر شما :