به‌منظور ‌ترویج و گسترش آیین ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی

دومین همایش بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و هنر مرشدی برگزارمی شود

۰۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۶ کد : ۲۴۲۷ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۹۵
دومین همایش بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و هنر مرشدی، در اسفند ماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود
دومین همایش بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و هنر مرشدی برگزارمی شود

 به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، دومین همایش بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و هنر مرشدی، توسط «فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران» و با همکاری «دانشگاه شهید بهشتی» و «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در تاریخ ۷ اسفند ماه ۱۴۰۳، با حضور جمعی از پیشکسوتان، صاحب‌نظران و استادان برجسته داخلی و خارجی این حوزه به میزبانی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

 دکتر حسین زارعیان دبیرکل دومین همایش بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و هنر مرشدی با اعلام این خبر افزود: این رویداد به‌منظور ترویج و گسترش آیین ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به‌عنوان نماد ورزش ملی و آیینی ایران و همچنین اهمیت و توسعه برقراری تعاملات علمی در سطح بین‌المللی و با هدف ارائه مقالات تخصصی در محورهای: (با رویکرد ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی) ارتقای عملکرد در ورزش قهرمانی - آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی - جنبه‌های فیزیولوژیک - جنبه‌های بیومکانیک - جنبه‌های رفتار حرکتی - جنبه‌های جامعه‌شناسی و روان‌شناسی - مدیریت و سیاست‌گذاری و بازاریابی و تجاری‌سازی و فراهم‌سازی بستری جهت بحث و بررسی پیرامون چالش‌ها و مسائل روز این رشته ورزشی از سوی متخصصان و جامعه علمی در حال دریافت مقالات در محورهای ذکر شده است.

 دبیرکل این همایش تصریح کرد: یکی از بخش‌های مهم این رویداد اهدای جوایز به پژوهشگران برگزیده در بخش برترین استارت‌آپ‌ها، کتب، پایان‎نامه‌ها، اختراعات و محصولات ورزشی زورخانه‌ای خواهد بود و این افراد در نمایشگاهی که به همین منظور دایر خواهد شد پژوهش‌ها و محصولات خود را معرفی خواهند کرد.

 وی افزود: فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در نظر دارد به‌صورت ویژه از تحقیقات پژوهشگران در موضوعات مرتبط با این رشته، حمایت مادی و معنوی به عمل آورد.

پژوهشگران، استادان و اعضای هیات علمی، دانشجویان، ورزشکاران و کلیه علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال مقاله به سایت مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون به نشانی لینک fpzi-uast. ac. ir مراجعه و یا از طریق پست الکترونیکی fpziuast@gmail. com آثار خود را به‌ صورت مستقیم حداکثر تا ۷ بهمن ماه ۱۴۰۳ ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۸۸۳۰۶۲۸۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایند. 

انتهای خبر/
 


نظر شما :