برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی سراسری، ۸ و ۹ شهریور در دانشگاه اصفهان

۰۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۹ کد : ۲۳۷۳ اخبار آزمون عملی ۱۴۰۳
تعداد بازدید:۱۸۴
نماینده تام الاختیار آزمون عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی در حوزه استان اصفهان گفت:دانشگاه اصفهان در تاریخ ۸ و ۹ شهریور ماه میزبان داوطلبان ورود به رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی است.
برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی سراسری، ۸ و ۹ شهریور در دانشگاه اصفهان

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نقل از دانشگاه اصفهان، دکتر مهدی کارگرفرد رئیس دانشکده علوم ورزشی و نماینده تام الاختیار آزمون عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی در حوزه استان اصفهان در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی،تصریح کرد: با توجه به اطلاعیه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، پذیرش دانشجو برای رشته تحصیلی «با آزمون» علوم ورزشی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بصورت متمرکز دارای شرایط خاص با آزمون عملی و انجام معاینه پزشکی و غربالگری وضعیت بدنی و تندرستی از بین متقاضیان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی که‌ در جلسه آزمون نوبت اول (اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) یا نوبت دوم (تیرماه ۱۴۰۳) حاضر بودند و از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ تا ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ علاقه مندی خود را با پرداخت هزینه آزمون عملی در سامانه جامع آزمون سراسری این سازمان اعلام نموده‌اند، به عمل خواهد آمد و نتایج نهایی آن همراه با سایر رشته های متمرکز در مهرماه اعلام خواهد شد.

آزمون عملی در روز پنجشنبه ۸ شهریور ماه برای آقایان و روز جمعه ۹ شهریور ماه برای خانم‌ها برگزار خواهد شد. زمان پذیرش داوطلبان آزمون عملی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در حوزه دانشگاه اصفهان به شرح زیر خواهد بود.

آقایانی که ابتدای فامیل آن ها با حروف «الف» تا «س» آغاز می شود: پذیرش نوبت صبح ۸ شهریور از ساعت ۶ الی ۹ صبح و اجرای آزمون تا ساعت ۱۲ خواهد بود.

آقایانی که ابتدای فامیل آن ها با حروف «ش» تا «ی» آغاز می شود: زمان پذیرش در نوبت بعدازظهر ۸شهریور از ساعت ۱۳ تا ۱۵ و زمان اجرای آزمون تا ساعت ۱۷ خواهد بود.

خانم هایی که ابتدای فامیل آن ها با حروف «الف» تا «س» آغاز می شود: پذیرش نوبت صبح ۹ شهریور از ساعت ۶ الی ۹ صبح و اجرای آزمون تا ساعت ۱۲ خواهد بود.

خانم هایی که ابتدای فامیل آن ها با حروف «ش» تا «ی» آغاز می شود: زمان پذیرش در نوبت بعدازظهر ۹شهریور از ساعت ۱۳ تا ۱۵ و زمان اجرای آزمون تا ساعت ۱۷ خواهد بود.

مکان پذیرش داوطلبان سالن شهید نیلفروش زاده دانشگاه (https://nshn.ir/۸a_bZlCZNxaniA )

 و مکان اجرای آزمون عملی سالن شهید بهرامیان دانشگاه(https://nshn.ir/c۴_bZl-vWxa۰Pp ) خواهد بود.

متقاضیان ضمن همراه داشتن مدارک هویتی ، رسید هزینه پرداختی را پرینت گرفته و در روز آزمون عملی به نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در حوزه تحویل نمایند.

متقاضیان برای مشاهده فیلم آموزشی از لینک زیر استفاده کنند:

https://www.aparat.com/v/xnmzzsq


نظر شما :