طراحی نرم افزار سنجش و اندازه گیری آمادگی جسمانی

تعداد بازدید:۲۶۸۰
طرح طراحی نرم افزار ارزیابی آمادگی جسمانی پیشرفته (آپفا) به صورت مشارکتی توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق، توسط دکتر کاظم موسوی ساداتی انجام گرفته است.  
طراحی نرم افزار سنجش و اندازه گیری آمادگی جسمانی

به گزارش معاونت پژوهشی پژوهشگاه تربیت بدنی، طرح باز طراحی و تجاری سازی نرم افزار ارزیابی آمادگی جسمانی پیشرفته (آپفا)  به منظور سنجش و اندازه گیری آمادگی جسمانی بر اساس بسیاری از مطالعات در زمینه تربیت بدنی جهت برنامه ریزی های آموزشی و امدادگری ورزشی انجام شده است. 
این پژوهش به صورت مشارکتی توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق، توسط دکتر کاظم موسوی ساداتی انجام گرفته است.  
در این پژوهش کاربردی به طراحی و پیاده سازی نرم افزار ارزیابی آمادگی جسمانی پیشرفته برای جامعه ایرانی (آپفا) پرداخته شده است. نرم افزار طراحی شده توانایی و قابلیت اندازه گیری، ارزشیابی، محاسبه و تحلیل سریع و آسان شاخص های مختلف آمادگی جسمانی وابسته به سلامتی حرکتی و تیپ بدنی در اقشار مختلف جامعه ایرانی به تفکیک رده های سنی و جنس و همچنین به تفکیک رشته های ورزشی را داشته و با استفاده از آن می توان کیفیت و کمیت، رتبه کل و امتیاز ورزشکاران و غیرورزشکاران را در مجموعه ای از آزمون های آمادگی جسمانی به صورت دقیق مشخص کرد. 
این نرم افزار محصولی تخصصی برای کاربران شخصی، باشگاهی، مدرسه ای و دانشگاهی و سایر علاقمندان، برای اندازه گیری، ارزشیابی، محاسبه و تحلیل دقیق، سریع و آسان شاخص ها و قابلیت های مختلف آمادگی جسمانی است.

کلید واژه ها: آمادگی جسمانی، نرم افزار، موسوس ساداتی


نظر شما :