ثبت نام دومین دوره بازی‌های اصلاحی برای کودکان آغاز شد.

۰۹ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۹ کد : ۲۴۹ آخرین اخبار اخبار کارگاه ها و دوره ها
تعداد بازدید:۱۱۱۳
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، دومین دوره تخصصی بازی‌های اصلاحی برای کودکان را برگزار می کند.
ثبت نام دومین دوره بازی‌های اصلاحی برای کودکان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی، دومین دوره تخصصی بازی‌های اصلاحی برای کودکان روزهای 3 و 4 بهمن‌ماه سال جاری توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در تهران برگزار می‌شود. دکتر حامد عباسی عضو هیات علمی پژوهشگاه و مدیر برگزاری این دوره، در خصوص اهداف و کاربرد دوره مذکور اظهار داشت: این دوره  با هدف طراحی بازی‌های حرکتی هدفمند برای اصلاح ناهنجاری های قامتی و  مهارت‌های حرکتی بنیادی برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: سرفصل‌های دومین دوره بازی‌های اصلاحی برای کودکان شامل ارزیابی قامت در کودکان، ناهنجاری‌های قامتی تکاملی در کودکان، ارزیابی مهارت‌های حرکتی بنیادی و طراحی و اجرای بازی‌های اصلاحی برای ناهنجاری قامتی و مهارت‌های حرکتی بنیادی است که طی 2 روز به‌صورت تئوری و عملی توسط دکتر حامد عباسی، دکتر امین غلامی و دکتر صالح رفیعی ارائه می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند به سامانه کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی پژوهشگاه به نشانی:workshop.ssrc.ac.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88747887-88747836 داخلی 419 و یا همراه 09394031586 تماس حاصل نمایند.
 


نظر شما :