سامانه آنلاین « با مربی » مرجع تخصصی مربیان ورزشی ایران رو نمایی شد

۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۵ کد : ۹۶ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۴۴
سامانه آنلاین « با مربی » با تلاش مرکز ملی نوآوری فناوری‌های ورزشی ایران رونمایی شد
سامانه آنلاین « با مربی » مرجع تخصصی مربیان ورزشی ایران رو نمایی شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، سامانه آنلاین « با مربی »، باهدف کمک به مربیان ورزشی ایران توسط مرکز ملی نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه در هجدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی رونمایی و به بازدیدکنندگان نمایشگاه معرفی شد.
مهندس سعید نعمت اللهی طراح این سامانه گفت: باهدف تشکیل بانک اطلاعات مربیان و اساتید ورزشی کشور در بستر اینترنت و فضای مجازی، با پیاده‌سازی بسترهای لازم جهت این امر، اقدام به معرفی هرچه بهتر مربیان و اساتید ورزشی به جامعه هدف و افرادی که به دنبال شروع ورزش همگانی، قهرمانی و تربیتی در تمامی کشور هستند این سامانه راه‌اندازی شده است.
وی افزود: در وب‌سایت " با مربی " تمامی مربیان و صاحبان باشگاه‌ها و سالن‌ها می‌توانند اطلاعات شاخه‌های ورزشی خود را به ثبت برسانند تا افرادی که در جست‌وجوی یک مربی، باشگاه یا سالن ورزشی در محدوده زندگی خود هستند به‌راحتی بتوانند مربی و باشگاه موردنظر خود را پیدا کنند و همچنین مربیانی که در باشگاه‌های خاص یا به‌صورت خصوصی نیز فعالیت می‌کنند بدانند که با درج اطلاعات در سایت با مربی، افراد به‌راحتی می‌توانند با ورود به رشته ورزشی مورد نظر اطلاعات آنها را مشاهده نمایند و در صورت تمایل با آنها تماس بگیرند.
نعمت اللهی اظهار کرد: با توجه به نیاز همگان به امر ورزش و سلامتی و عدم دسترسی و شناخت ناکافی از رشته‌های ورزشی، مربیان و اماکن ورزشی مناسب، استفاده از این سامانه بستری مناسب برای کسب اطلاعات درباره ورزش و مربیان ورزشی و درنهایت شروع ورزش است.
و از طرفی نیاز مربیان ورزشی داخل و خارج از پایتخت را برای معرفی و دیده شدن در سطح کشور را با ایجاد صفحاتی کامل و اختصاصی و امکان کارآفرین و اشتغال‌زایی در این حوزه را فراهم نموده است .

 

کلید واژه ها: سامانه آنلاین « با مربی » مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی ایران سعید نعمت اللهی


نظر شما :