آغاز به کار پژوهشگاه تربیت بدنی در هجدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی

۱۹ تیر ۱۳۹۸ | ۰۷:۵۸ کد : ۹۴ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۳۹۹
پژوهشگاه تربیت بدنی همزمان با گشایش هجدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی آغاز به کارکرد
آغاز به کار پژوهشگاه تربیت بدنی در هجدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، همزمان با گشایش هجدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی (Sportex 2019) در تهران، پژوهشگاه تربیت‌بدنی  به‌منظور معرفی آخرین دستاوردهای خود در حوزه فناوری ورزشی شروع به کارکرد.
در نخستین روز این رویداد جدیدترین فناوری‌های ورزشی ساخت داخل که با همکاری مرکز نوآوری پژوهشگاه علوم تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در حال انجام است در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفت.
سیستم شبیه‌ساز تمرین در ارتفاع، سامانه "با مربی"، کف‌پوش هوشمند تعاملی، قایق پدل بورد و سازه‌های تجهیزات تمرینی کراس فیت، ازجمله نوآوری‌های تازه پژوهشگاه است که در هجدهمین دوره از نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی رونمایی شد.
همچنین کانون علمی بازی‌های حرکتی کودکان، در این روز به ارائه آخرین یافته‌های خود درزمینهٔ بازی کودکان، آموزش مربیان و مشاوره والدین  پرداخت.
غرفه پژوهشگاه تربیت بدنی در نخستین روز برگزاری نمایشگاه علاوه بر مربیان و دانشجویان، میزبان دکتر ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام،دکتر فرشید طهماسبی مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان، دکتر رضا حجتی مدیرکل دفتر توسعه ورزش‌های روستایی و بومی محلی، پهلوان مهدی عبدالوند قهرمان  مچ اندازی آسیا و جهان  و شماری از ورزشکاران و مربیان مطرح کشور بود.
از دیگر اقدامات پژوهشگاه در اولین روز گشایش این نمایشگاه خدمات آزمایشگاهی و انجام آزمون پایش سلامت، مشاوره درزمینهٔ فرآیندهای ثبت اختراعات ورزشی و همچنین معرفی خدمات مرکز مشاوره تخصصی اعضای هیات علمی پژوهشگاه علوم ورزشی بود که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.
علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه پژوهشگاه می‌توانند از تاریخ 18 الی 21 تیرماه از ساعت 10 صبح الی 18 به نشانی: تهران- محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران- سالن 10 و 11- غرفه شماره 9 مراجعه نمایند.

کلید واژه ها: هجدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی نمایشگاه بینالمللی تهران


نظر شما :

snalorm ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۴
پاسخ مدیر سایت ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۳

 با سلام

با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.

09018062981

021-88747884

021-88747884

021-88747632