کتاب «فساد در ورزش» منتشر شد

۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۹ کد : ۷۲۸ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۱۴
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی کتاب «فساد در ورزش» علل، پیامدها و اصلاح آن را منتشر کرد
کتاب «فساد در ورزش» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، کتاب «فساد در ورزش» علل، پیامدها و اصلاح آن، اثر لیزا ای. کیل، با ترجمه دکتر محمدحسین قربانی (عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی) و دکتر حمیدرضا صفری (عضو هیات علمی دانشگاه جهرم) توسط  انتشارات پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی منتشر شد.

کتاب مذکور مشتمل بر سیزده فصل تحت عناوین زیر است:

1- پدیده‌ی پیچیده و چندوجهی فساد در ورزش 2 - مفهوم‌سازی فساد در ورزش 3- دیدگاه خرد: توجهات فردی و گروهی فساد در ورزش 4- جعبه‌های گندیده: فساد در فدراسیون‌های ورزشی بین‌المللی 5- به‌کارگیری یک مدل مفهومی از اثربخشی رژیم‌های سیاستی در سیاست ملی و بین‌المللی ضد دوپینگ در ورزش 6- بهشت گمشده: فساد در ورزش 7- اثر فساد بر ورزشکاران، تیم‌ها و سازمان‌ها 8- اثر فساد در ورزش بر ذینفعان سازمانی 9- اثر فساد بر سازمان‌ها: اقتصاد و شهرت 10- رویکردهایی برای پیروی و اصلاح قوانین 11- مقررات و مجازات فساد در میدان: قانون مال کیست؟12- روش‌های تحقیق 13- آینده فساد در ورزش: تحقیق و عمل.

 این کتاب 267 صفحه و مبلغ 70،000 تومان است؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب با شماره تلفن 02188747632 داخلی 200 تماس حاصل و برای خرید آنلاین کتاب‌های انتشارات پژوهشگاه تربیت‌بدنی به نشانی:  لینک https://ssrc.ac.ir/farhangi/fa/page/318 مراجعه نمایند.

برای دریافت فایل pdf صفحات ابتدایی کتاب اینجا کلیک نمایید.


 

کلید واژه ها: کتاب فساد در ورزش انتشارات پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :