بازدید قائم‌مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰ کد : ۵۴ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۷۴
قائم‌مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی بازدید کرد
بازدید قائم‌مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، دکتر عبدالرضا باقری قائم‌مقام وزیر و ریاست مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آقای سعید رضایی معاون مرکز هیأت امنا به‌منظور آشنایی بیشتر با فعالیت‌های پژوهشگاه با دکتر علی شریف نژاد سرپرست، آقای عبدالله آقاجانی، مدیر امور اداری و مشاور اجرایی رئیس، دکتر فریبا محمدی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی، دکتر علی کاشی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی و دکتر محمد شریعت زاده، معاون فناوری پژوهشگاه دیدار و گفتگو کردند.
 در ابتدای این دیدار دکتر شریف نژاد ضمن معرفی بخش‌های مختلف پژوهشگاه، گزارش کاملی از فعالیت‌های صورت گرفته طی سال‌های اخیر و اهم اقدامات انجام‌شده در سال 1397 را ارائه دادند. ایشان در ادامه به بیان برنامه‌های سال جاری پژوهشگاه درزمینه طرح‌های پژوهشی و فناوری، فعالیت‌های بین‌المللی، فراهم‌سازی بسترهای لازم برای حضور پژوهشگران جوان در قالب کمک محقق در پژوهشگاه، برنامه‌های مرکز ملی نوآوری فناوری ورزش و ایجاد فضای کسب‌وکار در قالب حمایت از استارت آپ ها، برگزاری دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و همکاری با دانشکده‌ها و گروه‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی سراسر کشور پرداختند.
 آقای دکتر باقری نیز، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته پیشنهادات ارزشمندی در خصوص تخصص محور کردن همایش‌های حوزه علوم ورزشی، برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی و بازآموزی کارشناسان علوم ورزشی در دانشگاه‌ها در حوزه‌های آزمایشگاه، اماکن ورزشی و...، انجام طرح‌های نیاز محور و مشارکت با وزارت بهداشت در طرح‌های پایش سلامت، استفاده از ظرفیت‌های نشر الکترونیک، حمایت از توسعه استارتاپ های ورزشی در دانشگاه‌های سراسر کشور و... ارائه کرده و دغدغه‌های اعضای هیئت رئیسه پژوهشگاه را در خصوص توسعه فضای کالبدی پژوهشگاه با توجه به حجم فعالیت‌ها و مأموریت‌های آن بررسی کردند.
 در ادامه این دیدار قائم‌مقام محترم وزیر علوم از مرکز مشاوره تندرستی و بخش‌های مختلف آزمایشگاه مرکزی پژوهشگاه علوم ورزشی بازدید کرده و در آزمون‌های پایش سلامت و تندرستی مشارکت کردند.
 


نظر شما :