ششمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی تیرماه سال جاری برگزار می‌شود

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰ کد : ۵۲ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۰۷
ششمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی پنجم تیرماه ۱۳۹۸ به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.
ششمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی تیرماه سال جاری برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، ششمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی باهدف هم‌اندیشی، هم‌فکری، پویائی و نشاط دانشجویان علوم ورزشی با رویکردی کاربردی، با حضور اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و صاحب‌نظران حوزه علوم ورزشی پنجم تیرماه ۱۳۹۸ به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.
 همایش‌های علمی، دانشجویی، بستری مناسب برای ارائه یافته‌های جدید علمی دانشجویان و محققان جوان در حوزه‌های مختلف علوم ورزشی است.

علوم ورزشی به‌عنوان یکی از علوم نوظهور و مؤثر بر کیفیت زندگی بشری، توانسته است خدمات شایسته‌ای در سطوح قهرمانی و همگانی به همراه داشته باشد. علاقه‌مندی و میل محققان رشته‌های گوناگون به مطالعات علوم ورزشی بر غنای این یافته‌ها افزوده است.
این همایش فرصتی مغتنم برای معرفی مطالعات دانش‌پژوهان علوم ورزشی می‌باشد. بدون تردید، حضور اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان در این همایش، تأثیر زیادی در رشد و ارتقا علوم ورزشی در بین دانشجویان خواهد داشت.

ششمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی در محورهای مدیریت ورزشی، آسیب‌شناسی و بیومکانیک ورزشی، رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی، فیزیولوژی و تغذیه ورزشی برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره مهلت ارسال چکیده از یکم اردیبهشت الی یکم خرداد ۱۳۹۸ می‌باشد و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس الکترونیکی www.6thsbusport.ir مراجعه کنند.
 

                                                                          پوستر همایش

کلید واژه ها: ششمین همایش ملی دانشجویی


نظر شما :