اطلاعیه پژوهشگاه تربیت بدنی در رابطه با جاماندگان آزمون عملی رشته علوم ورزشی

۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۶ کد : ۵۰۳ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۰۰۵
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، اطلاعیه ای در خصوص برگزاری آزمون برای جاماندگان آزمون عملی رشته علوم ورزشی صادر کرد
اطلاعیه پژوهشگاه تربیت بدنی در رابطه با جاماندگان آزمون عملی رشته علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، به دنبال پیگیری‌های پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و موافقت سازمان سنجش آموزش کشور، مبنی بر برگزاری مجدد آزمون عملی رشته علوم ورزشی، زمان و محل برگزاری این آزمون برای جاماندگان اعلام کرد.
بر اساس این گزارش داوطلبانی که در کارنامه آزمون سراسری مجاز روزانه شده و در  انتخاب رشته علوم ورزشی را انتخاب کرده اند و به دلایل مختلف موفق به انجام آزمون عملی رشته علوم ورزشی در تاریخ های 27 لغایت 31 شهریور ماه نشده اند و درخواست خود را برای سازمان سنجش یا پژوهشگاه تربیت بدنی اعلام نموده اند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

قابل توجه : زمان برگزاری آزمون روز پنج شنبه 24 مهر ماه  بود ه و  از ساعت 7 صبح لغایت 13 برای خانم ها و از ساعت 14 الی 18 همان روز برای آقایان برگزار خواهد شد. 

داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پژوهشگاه به نشانی www.ssrc.ac.ir  مراجعه ویا با شماره تلفن: 09018062981 تماس حاصل نمایند.


محل برگزاری : تهران – بزرگراه شهید ستاری شمال – خیابان سیمون بولیوار- نبش خیابان محبان الائمه – مجموعه ورزشی شهید کاظمی ( یاس سابق) دسترسی به این مکان از طریق مترو صادقیه و متروی آزادی – اتوبوس BRT و ماشین های واحد علوم تحقیقات میسر می باشد.

 

کلید واژه ها: آزمون عملی رشته علوم ورزشی جاماندگان ازمون پژوهشگاه علوم ورزشی سازمان سنجش آموزش کشور


نظر شما :

ندا ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۱
من میخوام شرکت کنم چیکار کنم
پاسخ مدیر سایت ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۴

 با سلام

لطفا با شماره تلفن های  زیر تماس حاصل نمایید.

09018062981

021-88747884

021-88747884

021-88747632

داخلی :577