فراخوان جذب حامی دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۷:۰۰ کد : ۳۴ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۸۲۴
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شرکت ها و سازمان ها برای حمایت مالی از دوازدهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی دعوت به عمل آورد.
فراخوان جذب حامی دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مفتخر به برگزاری " دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی" باهدف گردهم آوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده ورزش در سال 1398 می‌باشد. این همایش مهم‌ترین، بزرگ‌ترین و معتبرترین همایش ورزشی ایران محسوب می‌شود که با حضور بیش از دو هزار نفر از اساتید، مدیران، دانشجویان و صاحب‌نظران علوم ورزشی و اساتید به نام حوزه علوم ورزشی خارجی با پوشش خبری گسترده تلویزیونی و رادیویی همراه خواهد بود.
به همین منظور در نظر دارد تا در راستای تأمین منابع موردنیاز و ترویج و اطلاع‌رسانی دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، نسبت به جذب حامی مالی (اسپانسر) از میان سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های معتبر و خوش‌نام اقدام نماید.
شایان‌ذکر است حامی دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی متناسب با سطح حمایت موردنظر خود، از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فرصت‌های همکاری‌های پژوهشی به‌صورت زیر برخوردار خواهد شد:
درج لوگوی حامی در تمام تبلیغات اینترنتی، مطبوعاتی و ایمیلی کنفرانس
درج لوگوی حامی در تمامی لوح‌ها و گواهی‌های کنفرانس
درج لوگوی حامی در کتابچه و CD کنفرانس
حضور مدیران و نمایندگان حامی در کنفرانس به‌صورت رایگان
درج لوگوی حامی در استند خوشامدگویی سالن اصلی و کنداکتور کنفرانس
قرار دادن لوگو و نام حامی در وب‌سایت کنفرانس
قرار دادن استند و پرچم تبلیغاتی حامی روی سن
اهدای لوح تقدیر در مراسم اختتامیه
امید است با مشارکت هر چه بیشتر سازمان‌ها و نهادهای علاقه‌مند گام مؤثری در جهت توسعه بیش‌ازپیش علمی ورزش کشور برداشته شود.
شرکت‌های معتبر پیشنهاد‌های خود را می‌توانند به آدرس: تهران – خیابان استاد مطهری – خیابان میرعماد – کوچه پنجم – پلاک 3 – مدیریت امور اداری و پشتیبانی ارسال و یا با شماره تلفن های 88747795-88747796 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: جذب حامی


نظر شما :