بازدید قائم‌مقام معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از پژوهشگاه تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی

۰۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۰ کد : ۲۲۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۴۶
دکتر مهدی کشمیری قائم‌مقام معاون پژوهش و فناوری و مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پژوهشگاه بازدید کرد.
بازدید قائم‌مقام معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از پژوهشگاه تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، دکتر مهدی کشمیری قائم‌مقام معاون پژوهش و فناوری در امور فناوری و مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت عتف طی بازدید از پژوهشگاه با دکتر علی شریف نژاد سرپرست و معاونان پژوهشگاه دیدار و از نزدیک در جریان پیشرفت‌های پژوهشگاه و جزییات برنامه‌ها و اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های در پیش روی این مرکز قرار گرفت.
در این نشست، دکتر شریف نژاد ضمن معرفی بخش‌های مختلف پژوهشگاه، گزارش کاملی از فعالیت‌های صورت گرفته طی سال‌های اخیر و اهم اقدامات انجام‌شده در سال 1397 و ۱۳۹۸ را ارائه دادند. ایشان در ادامه به بیان برنامه‌های سال جاری پژوهشگاه درزمینه طرح‌های پژوهشی و فناوری، فعالیت‌های بین‌المللی، فراهم‌سازی بسترهای لازم برای حضور پژوهشگران جوان در قالب کمک محقق در پژوهشگاه، برنامه‌های مرکز ملی نوآوری فناوری ورزش و ایجاد فضای کسب‌وکار در قالب حمایت از استارت آپ ها، را اندازه مرکز مشاوره و تندرستی، برگزاری دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و همکاری با دانشکده‌ها و گروه‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی سراسر کشور پرداخت.
دکتر کشمیری ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته در پژوهشگاه اظهار کرد: یکی از مشخصات منحصربه‌فرد پژوهشگاه برخورداری این مرکز از نیروهای جوان و ارزشمندی است که به دلیل دارا بودن انگیزه و انرژی خود می‌تواند مسیر توسعه و تعالی پژوهشگاه را پیدا و برای رسیدن به اهداف آن اثربخش باشد.
وی بابیان اینکه رشته علوم ورزشی ارتباط تنگاتنگی با حوزه سلامت دارد افزود: با اتکا به پژوهش‌های صورت گرفته و سرمایه‌های انسانی، جهش‌های بسیار خوبی را درزمینه سلامت جامعه می‌توانیم در این مجموعه پژوهشی در آینده نزدیک شاهد باشیم.
سرپرست دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری افزود: زیرساخت‌های این پژوهشگاه به جهت نیروی متخصص، امکانات و تجهیزات بسیار خوب است که یقیناً می‌تواند باانگیزه و انرژی نیروهای جوان آن، نقش بسزایی در اثرگذاری قابل‌قبول در سلامت افراد داشته باشد. وی همچنین اشاره نمود که گزارش‌های ارائه‌شده توسط پژوهشگاه نشان از حرکت در مسیر درست و صحیح در جهت نقش‌آفرینی مؤثر در سطح جامعه و خانواده وزارت علوم دارد.
قائم‌مقام معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در ادامه این بازدید ضمن افتتاح سالن بازسازی‌شده جلسات پژوهشگاه از بخش‌های مختلف آزمایشگاه مرکزی و مرکز مشاوره تندرستی بازدید و سپس در نشستی که با حضور اعضای هیات علمی برگزار شد با آنها بحث و تبادل‌نظر کرد.

کلید واژه ها: قائم‌مقام معاون پژوهش و فناوری دکتر مهدی کشمیری پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :