سومین دوره تخصصی طراحی و تجویز تمرینات اصلاحی برگزار می‌شود

۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۷ کد : ۱۲۴ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۹۹
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی سومین دوره تخصصی طراحی و تجویز تمرینات اصلاحی را برگزار می کند
سومین دوره تخصصی طراحی و تجویز تمرینات اصلاحی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، سومین دوره تخصصی طراحی و تجویز تمرینات اصلاحی روزهای 17 و 18 مردادماه سال جاری توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی برگزار خواهد شد. دکتر حامد عباسی عضو هیات علمی پژوهشگاه و مدیر تخصصی این دوره با بیان اینکه کم‌حرکتی وزندگی ماشینی در عصر حاضر رو به افزایش است اظهار کرد: شیوه زندگی کم‌تحرک و عدم آگاهی از وضعیت بدنی مناسب موجب می‌شود تا بدن انسان در مقابله با فشارهای وارد بر سیستم عضلانی اسکلتی ناشی از فعالیت‌های کاری و روزمره از مقاومت خوبی برخوردار نباشد و پیامد آن بروز اختلالات عضلانی و اسکلتی مختلف باشد.
وی با اشاره به اینکه سومین دوره طراحی و تجویز تمرینات اصلاحی باهدف طراحی تمرینات اصلاحی برای پیشگیری و اصلاح ناهنجاری‌های قامتی شایع طراحی‌شده است افزود: سرفصل‌های این دوره شامل ارزیابی قامت و تشخیص ناهنجاری‌های قامتی، اصول طراحی تمرینات اصلاحی، اصول اصلاح رفتارهای حرکتی و طراحی تمرینات اصلاحی برای ناهنجاری اندام فوقانی و اندام تحتانی است که طی دو روز به‌صورت تئوری و عملی ارائه می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام این دوره به سامانه کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی پژوهشگاه به نشانی: workshop.ssrc.ac.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88909509-88893345 داخلی 444 تماس حاصل نمایند.
شایان ذکر است به شرکت کنندگان در این دوره تخصصی گواهی معتبر از سوی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی اعطا می شود.

 

کلید واژه ها: سومین دوره تخصصی طراحی و تجویز تمرینات اصلاحی دکتر حامد عباسی


نظر شما :