پایان طرح غربالگری و پایش سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان وزارت علوم

۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۴ کد : ۱۰۱ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۱۷
طرح غربالگری و پایش سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان وزارت علوم توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی انجام شد.
پایان طرح غربالگری و پایش سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان وزارت علوم

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، طرح غربالگری و پایش سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که از ابتدای سال جاری آغازشده بود، روز شنبه ۲۲ تیرماه به پایان رسید. در این طرح وضعیت جسمانی کارکنان وزارت علوم ارزیابی و کارنامه سلامت و آمادگی جسمانی برای آنها صادر شد.
در طرح مذکور، آمادگی جسمانی مرتبط با سلامت شامل آمادگی قلبی تنفسی، قدرت بدنی، استقامت عضلانی، انعطاف‌پذیری و ترکیب بدن کارکنان موردسنجش قرار گرفت تا وضعیت کلی آمادگی جسمانی آنها مشخص شود. همچنین در این طرح وضعیت قامت آنها ازنظر وجود ناهنجاری‌های وضعیتی نیز ارزیابی شد.
بر اساس این گزارش، در طی این مدت تعداد ۳۶۰ نفر از کارکنان و مدیران وزارتخانه در این طرح مشارکت داشتند و ارزیابی‌های مذکور انجام و نتایج آن در قالب کارنامه گرافیکی برای هر فرد صادر شد.
دکتر هادی روحانی عضو هیات علمی پژوهشگاه و مدیر گروه فیزیولوژی که اجرای این طرح را بر عهده داشت اعلام کرد در هفته آینده سمیناری نیم روزه برای کارکنان وزارت علوم برگزار خواهد شد و آیتم های قید شده در کارنامه های افراد معرفی و همچنین توصیه های تخصصی برای ارتقای آمادگی جسمانی آنان ارائه خواهد شد.

 

کلید واژه ها: طرح غربالگری پایش سلامت کارکنان وزارت علوم اولویتهای پژوهشی و فناوری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی 99-1398


نظر شما :