کد خبر : 33648 تاریخ انتشار : 1396/10/3-11:39:5
کتاب « نفوذ برندها در کسب‌وکارهای ورزشی » منتشر شد
کتاب « نفوذ برندها در کسب‌وکارهای ورزشی » اثر دکتر مارک پریچارد و دکتر جفری استینسون ترجمه دکتر مصطفی افشاری و فهیمه محمدحسن منتشر شد.
لینک کوتاه http://ssrc.ac.ir/id/33648
 به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، کتاب « نفوذ برندها در کسب‌وکارهای ورزشی » اثر دکتر مارک پریچارد و دکتر جفری استینسون ترجمه دکتر مصطفی افشاری عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم ورزشی و فهیمه محمدحسن دانشجوی دکترا و کارشناس بین‌الملل پژوهشگاه منتشر شد.
این کتاب شامل سه بخش تحت عنوان " اصول کسب‌وکار در ورزش، برنامه‌های کاربردی در کسب‌وکار ورزشی و در بخش سوم به بسط موضوعی زمینه‌های محلی " می‌باشد.
مؤلف در بخش اول این کتاب به مباحثی: همچون ارزش ویژه برند، انگیزش و رفتار مصرف‌کنندگان، نگرش‌های مصرف‌کنندگان ورزشی، ارزش‌آفرینی به‌عنوان بخشی از بازاریابی ورزشی و تصمیم‌گیری اخلاقی در ورزش و کسب‌وکار پرداخته است.
در بخش دیگر این کتاب مؤلف به ایجاد برند موفقیت در ورزش، توسعه هویت برند در ورزش، به وجود آوردن مصرف‌کنندگان وفادار در کسب‌وکار ورزشی، ارتقاء برندهای ورزشی با استفاده از امکانات محیطی، تناسب برند- رویداد در مبحث حمایت مالی ورزشی اشاره دارد.
 و در بخش پایانی موضوعاتی مثل: راهبردهای بهبود بازاریابی؛ نیازی مستمر در صنعت ورزش، ارتقاء بازاریابی مقصد از طریق رویدادهای ورزشی، ارتقاء راهبردهای الکترونیک وفضای آنلاین و ارتقاء ورزش برای بازاریابی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی سازمان ارائه‌شده است.
این کتاب برای دانشجویان رشته تربیت‌بدنی (مدیریت ورزشی) به‌ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی، بازاریابان، و افراد علاقه‌مند به کار در حوزه بازاریابی ورزشی و مدیران مسئول حوزه ورزش کشورمی باشد این کتاب نیاز به‌پیش زمینه مطالعاتی ویژه‌ای نداشته و صرفاً آشنایی با بازاریابی جهت درک کامل اصول ذکرشده کفایت می‌نماید.