کد خبر : 32934 تاریخ انتشار : 1396/3/6-7:10:34
شمارگان 39 و 40 نشريه مطالعات مديريت ورزشي منتشر شد.
سي و نهمين شماره دوماهنامه علمي- پژوهشي مطالعات مديريت ورزشي (آذر و دي 1395) و چهلمين شماره این نشریه مربوط به (بهمن و اسفند 1395) از سوی واحد انتشارات پژوهشگاه علوم ورزشی منتشر شد.
لینک کوتاه http://ssrc.ac.ir/id/32934
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، در سي و نهمين شماره از نشریه مطالعات مديريت ورزشي مقالاتی چون: ارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکت‌های تولیدی ورزشی، ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمندسازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمان‌های ورزشی، نقش فرهنگ‌سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان، تحلیلی بر پیش‌بینی سازگاری شغلی بر اساس پیاده‌سازی مدیریت کوانتومی، شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیم‌های فوتبال حرفه‌ای موردمطالعه: باشگاه استقلال تهران، ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درون داد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور، شناسايي و اولویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدل­های تصمیم‌گیری چند شاخصه، عوامل اجتماعی مؤثر بر عملکرد تیم­های شرکت­کننده در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل، موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست‌دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرف‌کنندگان، تحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران، مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد، طراحی الگوی شایستگی‌های کارآفرینان در صنعت ورزش ايران به چاپ رسیده است.
علاقه مندان براي دريافت نسخه الکترونيک این شماره مي‌توانند به سامانه نشريه و براي دريافت نسخه چاپي مي‌توانند به قسمت "اشتراک نسخه چاپي نشريه" در سامانه نشريه مراجعه نمايند.

 
همچنین چهلمین شماره این نشریه شامل این مقالات می‌باشد: تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی: یک نظریه برخاسته از داده‌ها، ارائۀ مدل اندازه­گیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد، شناسایی عوامل و ملاک‌های مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی، ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران، ارزيابی وضعیت سواد فناوری اطلاعات سازمان­های ورزشی ايران، شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران، تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجیگری تبلیغات دهان­به­دهان، تعیین روایی و پایایی پرسش‌نامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو بر اساس الگوی AIDA، اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران و هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن.
 
علاقه‌مندان براي دريافت نسخه الکترونيک مي‌توانند به سامانه نشريه و براي دريافت نسخه چاپي مي‌توانند به قسمت "اشتراک نسخه چاپي نشريه" در سامانه نشريه مراجعه نمايند.