کد خبر : 32780 تاریخ انتشار : 1395/11/13-13:21:46
اولین دوره تربیت مدیر بازاریابی فوتبال برگزار می‌شود
اولین دوره تربیت مدیر بازاریابی فوتبال به سفارش سازمان لیگ فوتبال توسط پژوهشگاه علوم ورزشی برگزارمی شود
لینک کوتاه http://ssrc.ac.ir/id/32780
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، اولین دوره تربیت مدیر بازاریابی فوتبال به سفارش سازمان لیگ فوتبال در تاریخ 13 تا 18 اسفندماه توسط پژوهشگاه علوم ورزشی برگزار خواهد شد.
منابع نوین درآمدی باشگاه‌های فوتبال، اصول مذاکره،آداب تشریفات،جذب و مدیریت حامیان مالی،شیوه تنظیم قراردادهای تجاری،مدیریت برند در فوتبال،مدیریت هواداران،بازاریابی دیجیتال(مدیریت فضای مجازی،شبکه‌های اجتماعی،بازی‌های رایانه‌ای و VAS) از مباحث مهم این دوره خواهد بود.
همچنین شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره تئوری، باید پروژه عملی خود را طی 2 ماه در قالب تیم‌های کاری تهیه کرده و از آن دفاع کنند که در صورت موفقیت مدرک درجه C بازاریابی فوتبال را دریافت خواهند کرد.
 فراگیری روش‌های نوین و قطعی درآمدزایی در فوتبال، عضویت فارغ‌التحصیلان دوره در انجمن بازاریابان فوتبال ایران،دریافت مدرک معتبر دوره بازاریابی فوتبال از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری،دریافت بسته‌های آموزشی،امکان حضور درنشست های فصلی و سالانه بازاریابی فوتبال ،اولویت حضور در دوره‌های آتی (برندینگ،مدیر کانون هواداران،و...)،اولویت حضور در دوره‌های پیشرفته و بین‌المللی بازاریابی فوتبال و اولویت حضور در تورهای بازدید از مراکز برجسته فوتبال ایران و جهان از مزایای شرکت در این دوره هست.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به وب‌سایت workshop.ssrc.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های – 021-88747884 ،88747793 داخلی 419 تماس حاصل نمایند.