کد خبر : 32717 تاریخ انتشار : 1395/9/29-17:16:25
اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی برگزار می‌شود
اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی 7 لغایت 11 اسفند 1395 در تهران برگزار می‌شود
لینک کوتاه http://ssrc.ac.ir/id/32717
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس و با همکاری وزارت ورزش و جوانان به مدت 5 روز و با حضور استادان برجسته داخلی و خارجی و مدیران بازاریابی شرکت‌ها، سازمان‌ها و باشگاه‌های بزرگ ورزشی برگزار خواهد شد.
تحلیل بازاریابی در شرکت‌ها و سازمان‌های ورزشی ایران، مدیریت برند در ورزش، جذب عملیاتی حامیان ورزشی، مدیریت هواداران و مصرف‌کنندگان، بازاریابی اینترنتی دیجیتال در ورزش، بلیت‌فروشی و مدیریت فروش، از عمده‌ترین محورهای این دوره است.
همچنین از دیگر محورهای این دوره می‌توان به بازاریابی اماکن ورزشی، اصول ترویج و تبلیغ در ورزش، اصول نگارش یک طرح بازاریابی کاربردی، قوانین در سیستم بازاریابی ورزشی و تجارب مدیران بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ ورزشی اشاره کرد.
شایان‌ذکر است به شرکت‌کنندگان در این دوره مدرک مشترک توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس که مورد تایید وزارت ورزش و جوانان است اعطاء می‌شود.
علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه workshop.ssrc.ac.ir  مراجعه نمایند.